Reklamace

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ, ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY: 

Bižuterie TOP
Dr. Martínka 1590/6
(Obchodní centrum ŠPALÍČEK, 2. patro, červená)
700 30 Ostrava - Hrabůvka
+420 777 72 67 23
info@bizuterie-top.cz

PRACOVNÍ DOBA

Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle
07:30 - 16:30
07:30 - 16:30
07:30 - 16:30
07:30 - 16:30
07:30 - 16:00
Zavřeno
Zavřeno

POSTUP PŘI REKLAMACI

Pokud nejste se zbožím spokojeni, nebo jste našli na výrobku nějakou vadu je možné na něj uplatnit reklamaci.

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7.7  Zboží nezasílat na dobírku (dobírky nepřijímáme)

 

DOKUMENTY KE STAŽENÍ

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení